21 juni 09

 


Freja vill inte ha skor! Såklart man ska vara barfota på sommaren, fattau väll! =)



Jag har aldrig riktigt vart mycket för det där med lekparker.
Men lekparken hos mams är helt dundermysig! Vet inte om det beror på att det var här jag växte upp. Här jag gjorde sandslott, lekte med mina bästisar och gömde mig de första gångerna jag rökte. Usch och fy! Det var något speciellt med den där "stora lekparken!"

Frejsan och jag packade picknik korgen
och gick dit för att äta frukost imorse. Efter ett tag kom Sofie [moster] & gjorde sällskap. Strax därpå kom en tjej och hennes son! Hm, honom känner jag igen - tänkte jag! Han är på pricken någon jag träffat. Var tvungen att fråga om hon möjligtvis var tillsammans med en kille jag gick i lågstadiet med och om det var deras gemensamma son? Yes, det var deras lilla Neo! Jätte rolig och trevlig tjej, så vi får se om vi ska ses någon annan dag för fika och lek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0