20 juni 09



Med Freja var det ingen idé att ens tänka tanken.
Jag var inte mycket större då, men jag kunde verkligen inte ligga på mage och sova. Om jag inte minns fel hade jag en kudde mellan knäna och låg still på sidan hela natten. Nu är det mer eller mindre hela havet stormar när jag somnat. Jag kan vakna i de mest lustiga ställningar, men jag somnar alltid och vaknar alltid på mage! Skönt! Jag hoppas verkligen att jag kan göra det fram tills förlossningen! Älskar att inta magläge! Man sover som ett litet barn!

Så nu ska jag borsta tänderna och sen hoppa ner i min varma sköna säng här hos mamsen med min snygga pojkvän! God damn your beautiful! 

Ni andra gravida mamsingar, kan ni sova på magen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0