20 juni 09


Jag har världens bästa tips
för hur du får dina naglar att växa snabbare, bli starkare, vackrare och dina nagelband finare och fräshare. Hemligheten heter ZETE Casa Di Luca Oliv & Limone! Världens bästa "hand & nagelolja" Jag använder en halv tsk varje dag och smörjer nogrant in händer och naglar, samt masserar lite extra över nagelbandet. Dessutom slipper du lukten av olivolja eftersom den innehåller så pass mycket citron. Det luktar superfräsht!

Jag har alltid haft världens jobbigaste naglar. De skivar sig konstant och går av. Nagelbanden lever sitt egna liv och de har vart omöjligt att få dem att växa. Men nu äntligen! Och jag har bara använt oljan i en vecka! Super fint!

Lägger självklart in en bild på hur mina naglar såg ut för en vecka sen och hur de ser ut idag. De har inte skivat sig en enda gång sen den första dagen jag använde oljan! Att måla naglarna är numer en fröjd. Det är enkelt, bli snyggt och rakt. Fräsht och fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0