20 juni 09



Jag fortsätter mitt experiment! Mammabloggar ska bli de mest uppmärksammade bloggarna! Helt allvarligt, det är vi som föder världen! Vi som lever i verkligheten. Jag är trött på modebloggarna, fashion, makeup, dagens outfit mm! Är det verkligen vad världen behöver? Är det vad unga tjejer behöver. Få veta hur de ska klä sig och hur de ska klä sig inför kommande fest? Det kan vara en bidragande orsak till att antalet Unga Mammor i Sverige ökar. Nej, skämtåsido så illa hoppas jag inte att det är!

Men vi har så mycket annat att ge. Vi pratar om de relevanta i livet, vi kämpar oss genom skola och arbete med barn och tjuriga pojkvänner som hamnar i kläm. Vi har sex trots ständig huvudvärk och klagar inte! Vi värderar livet på ett helt annat sätt! Jag kommer att skriva ett inlägg ikväll om Rekomenderade Mammabloggar ikväll och jag vill att du är med och midrar med massor av förslag! [Iaf ett!]

Det du ska göra är att nämna minst en mammablogg bland mina kommentarer och med en kort motivering beskriva vad som gör denna mammblogg så speciell! [Den med bäst motivering länkas i samtliga inlägg på min blogg en vecka från idag!

Sedan samlar jag alla bloggar ni rekomenderat samt skriver en beskrivning om var och en!

HJÄLP mammabloggarna att växa, IDAG!
Du har väl inte glömt till att lägga till mig på Bloglovin? Om, klicka på länken under inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0