20 juni 09


Bebis är så otroligt stark. H*n har såna väldans krafter och sparkar luften ur mig! Känns utan att överdriva som om revbenen ska komma flygandes ut genom munnen på mig! Det sägs ju att bebisar sover väldigt mycket i magen. Ca 20 h / dygn om jag inte missminner mig! Men det gör inte min bebsis, det är omöjligt. H*n sover max 4 h / dygn! Helt omvänt alltså! När jag tittar på bilden ovanför [tagen från: Babycenter - där du kan hitta bra och värdefull information om du är gravid eller har barn] så skriker mitt hjärta efter bebis därinne. Jag tycker det går så otroligt fort, men emallanåt vill jag bara att dagarna ska gå ännu fortare, så du är är med oss! Hos din mamma, pappa och storasyster!

Till Liten
Men du ska ligga mjukt därinne och växa färdigt, så du kommer ut med massa styrka!
Jag längtar tills det blir vår kväll på BB, den där första natten då bara du och jag sover tillsammans. Jag ska spendera flera timmar med att bara titta på dig och klappa din lilla kind. Jag ska pussa din mun och smeka dig över håret. Den natten är bara vår och den ska vara speciell. Lika speciell som min och Frejas första natt var tillsammsn!

Snart har jag båda mina barn hos mig!
Sprudlar av kärlek & lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0