18 juni 09




Grattis [i efterskott] Mamma & Lillebror 49 respektive 19 år! Igår var det kalas i Sthlm och jag stod för tårtan! Mamma lagade världens kanske godaste Foreller i Örtsås med färskpotatis och vitvinssås! Efter det var det dags för mig att presentera mitt mästerverk. Fyllning: Jorgubbs & Bananmousse. Topping: Mörk chokladmousse och på sidan grädde!
Självklart garnerade jag med Svenska Jordgubbar och riven choklad! Den var en succé! Jag var verkligen supernöjd! Det som var det lila extra var att jag fick den aningen "starkare" och inte lika "sliskig" som tårtor har en tendens att bli! Jag är så jävla bra!

Vad tycker ni, är den inte superfin!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0