18 juni 09

Om någon timme slutar killen jag kallar min pojkvän & pappan till mina barn! Killen i mitt liv. Killen med de fantastiska händerna, ögonen och armarna! Killen som tog mig med storm den där småkalla februaridagen då jag var ynka 16 år gammal. Killen som inte ville ha mig, sen ville ha mig och som sen gjorde allt för att få mig. Killen som fick jaga och den kille jag idag är överlycklig över att ha i mitt liv! Min kille, omformulerar mig... pojkvän!

Om jag smörat tillräckligt nu skulle jag vilja fråga vad ni tror oddsen är att vi kan åka till IKEA när han slutar jobba idag igen? Vi har vart där tre gånger den senaste veckan, men jag tror den fjärde skulle bli något alldeles extra! Eller har jag fel. He may kill me...

Update:
Det vart inget IKEA. Men det berodde enbart på att min pappa skulle komma hit och äta tårta med tanke på att både jag och min lillebror fyllt år precis. Antar att minnet sitter i graviditetshormonerna... Inte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0