17 juni 09

OK! Klockan är 00.14 i skrivandets stund och för första gången sen imorse kommer jag in på internet. Inte nog med att bredbandet inte fungerat. Telefonen och tv:n har bägge vart stendöda! Fantastiskt roligt! Jag som hade massor att göra på internet ikväll, maila annonsörer och designa bloggar! [Se min privata blogg] Men istället har jag fått sitta och toknörda Sims 3 sen 21 tiden! Inte alls vad Mamma Maddish had in mind!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen! Comhem är totalt jävla värdelöst! Efter att min mamma haft det i snart ett år är det krångel minst en gång / vecka! Ip-telefoni, WOW! Dessutom vill jag tillägga att jag & Stoffe ringt Comhems kundtjänst sammanlagt fyra gånger ikväll och varje gång fått olika besked. Dessutom låter de på deras kundtjänst som de närsomhelst ska dö! Wake up!

Bloggande supermorsor - våga vägra Com[inte]hem!

Update 17 Juni 17:57: När jag skulle publicera inlägget la internet  ner igen! Jag svor ett par väl valda och drämde igen laptopen. Sedan gick jag och la mig! Fan för Comhem, fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0