16 Juni 09



Innan IKEA hoppade vi in på Mekonomen.
Fråga mig inte varför, jag hängde liksom bara på! Hittade i vilket fall som helst en supersöt barnstol till Freja som köpes i Augusti då monsterlönen dimper in på kontot! Stoffe, pappan till mina barn - hittade en absolut nödvändig energidryck á 25 kr i snygg design och jag, som alltid hittade jag det bästa. En Lukta-Gott-Kitty att hänga i vår manliga turkosa Citroên Xsara Picasso! Hon är vacker och enastående, så back off! Ska ni män bestämt ha med oss in på Mekonomen får ni köpa att vi i gengäld sänker er manliga status genom mindre manliga inköp.


















På vägen hem från IKEA var det snusshoppning och godispåsedags! Statoil och 99 kronor fattigare, vilket resulterade i namnam, popcorn & Coca Cola! Till världens kanske mest gravida MIG!

Note:
Stoffe fick smakat några godisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0