15 Juni 09

Kl 14.30 väckte jag min Stoffe som jobbat natt! Han hade helt klart tappat rösten och det halsonda hade inte gett med sig. Blivande uska som jag är skuttade ut i kylen och hämtade mammas dunder medicin mot hosta! Världens drog nästintill! När jag sedan fått upp honom och vi ätit sen lunch bar det av till IKEA för shoppning. Tredje dagen den senaste veckan vi handlar där! Love it! Freja tycker det är så vansinnigt kul att åka vagn, Stoffe att köpa betterier och jag allt annat! Det vart också en middag runt 18 tiden. För oss tre gick det på en nätt summa på 56 kr. Då ingick påfyllning av dryck och glasspinne! Barnportioner is the shit! - Dessutom blir man mätt som en uppstoppad blåsfisk!



Just nu är det ju dessutom Röda Dagar på IKEA, vilket innebär en enorm REA! Kan man mer än vara stormförtjust! Vi hade dessutom väldigt roligt, skrattade och retades som två fjortisar! Freja bäddade mysigt i vagnen och låg där och pratade mest hela tiden. När vi närmade oss kassorna fick hon dock syn på en ensam katt... " Ejja ha den katten! " Vände på prislappen, tänkte ett tag! 39.90:-, självklart älskling! Hur ska det gå när hon blir äldre!!!?

Följ Bloggen Med Bloglovin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0