13 juli 2009

Tänkte försöka uppdatera bloggen och er en aning! Idag gick jag in i v.34! Jisses, känns som det var nyligen jag plussade [1 Januari 09]. Denna graviditet är långt ifrån lik den med Freja! Magen är betydligt mycket mindre, men jag är tusen gången otympligare, mer irriterad, gråter för allt och inget, svettas som en gris och så sakteliga har finnarna börjat smyga sig fram i min panna. Jag förstår inte varför jag bombarderas med finnar i pannan varje graviditet! Jag har verkligen aldrig finnar annars! I torsdags [9 Juli 09] var det dags för Barnmorskebesök igen inklusive Tillväxt Ultraljud! Det var verkligen super mysigt att se Liten igen! Men oj så stor h*n var nu!

Barnmorskan uppskattade:
Litens nuvarande vikt till: 1928 gr
[Freja uppskattades väga 1969 gr i samma vecka!]
Litens födelsevikt vid 40 fulla veckor till: 3400 gr [Freja uppskattades till samma & vägde 3410 gr vid födseln]

Sedan bekräftade hon även att bebisen var av de kön vi fått höra på Köns Ultraljudet i v.21+4!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0