13 juli 2009

Hello Ladies and perhaps some gentlemens!

Äntligen sitter jag ner i soffan hemma hos min kära mams med en kopp rykande hett kaffe intil mig! Stoffe jobbar och sliter, yes på sin födelsedag! Ibland suger det att vara vuxen, eller vad tycker ni!? Mamma & min lillasyster Sofie har åkt till Skansen tillsammans med en överlycklig Freja som skulle få se på alla djuren! Det var menat att jag också skulle följa med, men jag är alldeles för tung och otymplig just nu! Jag antar att bebis ligger som högst just nu! Bara längtar tills den dag du är ute hos oss Liten! Hursom så är det skönt och efterlängtat att sitta ensam idag och ägna sig åt sig själv till 110%. Det var vansinnigt länge sedan jag gjorde det! Eftersom Stoffe ska jobba nonstop från och med idag tom 11 Augusti så behövde jag verkligen den här dagen all by myself! Tack Mams! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0