1 aug

Idag bestämde sig jag, mamma och Freja för att åka till min moster och hennes man och hälsa på. Det ligger ca 1,5 h från där mamma bor så det är ju en bit. Innan dess bjöd mamma på lunch och glass och så pkte vi en sväng till Stinsen där min kusin jobbar på Panduro för att se om det fanns något skoj pyssel. Var ju också tvungen att gå in på Granit som är världens mysigaste affär. Mamma vart liksom jag helt kär!

Vart lite smått som vispskål, kylskåpsmemo, tejprulle & rökelser. Sen köpte mamma en supersnygg och typisk "madde" sak. En silver, svart, vit whiteboard med dagar att skriva upp aktuella händelser varje vecka! Tack för den söta mams!

Inne på Panduro hittade jag väggdekaler som ska fästas ovanför Frejas säng i hennes myshörna som f.ö kommer bli världens mysigaste hörna! Längtar tills på måndag då vi ska hem och göra iordning resten i lägenheten! Wiieee!

Vart iaf världens mysigaste dag med mamma och Freja!
Mormor, mamma  och dotter!
 ♥



Så retro och så fränt så det är inte sant! Love it!



Måste dessutom passa på och tacka världens bästa mamma som hade köpt massor av nya fina kläder och skor till Freja inför dagisstarten! Freja har utan tvekan världens generösaste mormor. Både vad gäller grejjer och kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0