Svar på din kommentar

Nu börjas det igen! Jag har fått en anonym kommentar, som jag vet vem den kommer ifrån! IP-nummer är detsamma som sist. Men eftersom jag numer försöker svara snällt och förnuftigt på dessa kommentarer har jag nu letat fakta för att motbevisa det hon skrivit i kommentaren.

Anonym om Gravid kvinna i nöd:
Solar du när du är gravid ? barnet kan få psoriasis osv.
IP: 83.233.210.103

Mitt svar till dig:

"Ingenting hindrar att man badar bastu under graviditeten. Det går även bra att sola utomhus eller i solarium. Många kvinnor upptäcker att de har lättare att bli bruna. Men sola med måtta. Pigmentförändringar i form av bruna fläckar kan uppstå eller förvärras vid solning." - Källa: Gravid.se

Sen är det  väl aldrig bra att sola. Oavsett om du är gravid eller inte! Du åldras i förtid, vad gäller rynkor och annat samt löper ökad risk att drabbas av olika sjukdomar. Men såklart att du vill slänga in en anonym kommentar och försöka köra mig i botten med en replik utan någon som helst bakomliggande fakta! Stackars!

Du är välkommen att kommentera med namn!


Kommentarer
Postat av: zandra

What's the point ? ;D Skit i dessa kommentarer , dom försöker vara smarta men har så tok fel! Det är ju absolut inte mer farligt att sola för att man är gravid , är ju som du skriver bara att man kan få fläckar ! SOLA PÅ KVINNA! :D

2009-05-08 @ 22:37:39
URL: http://zandrax.blogg
Postat av: tessan

Strunt i henne gumman. Hon är en liten fis som inte vet allt för mkt om livet. Självklart kan man sola om man är gravid, herrejösses ska man inte få visa sig ute i solen under nio månaders tid då eller?? & förreseten så är psoriasis (eller hur det nu stavas)något ma oftast får om man redan har det i släkten. Så det så!! Puss på dig

2009-05-09 @ 10:15:10
URL: http://tessyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0