Sunny Morning

Super fint väder ute idag! Härligt! Underbara Freja och jag har ätit en mysig frukost i vardagsrummet bestående av morotsbröd, ost, salami, jordgubbssmoothie och jag tog även en kopp kaffe. Deluxe!

Ska lämna Freja på dagis runt 09 och sen åka in till stan för att fixa en sak, samt sola. Ska bli skönt att få slappna av lite. Numer är det ju jag som gör allt här hemma, eftersom S jobbar i Stockholm hela veckorna. Men jag är en krigare! Smile!
Funderar på att ta en dubbelsolning!

Imorgon drar jag nog med min lilla söta F till Kolmården och bara myser! Blir ju ett absolut besök på barnens lantgård så hon får klappa och pussa alla fina djur. Det älskar hon! Skönt med två lediga dagar i rad! Det behöver jag nu! Sen måste jag fortsätta att rensa, rensa, rensa och packa!

23 Dagar kvar tills vi flyttar!!!

Igår berättade jag för Freja att vi ska flytta till samma hus som farmor & frågade vad hon tyckte om det. Då sträckte hon upp bägge armarna i luften, skrek JAAAA och sen sa hon "Majmoj Majmoj...*sen pausa hon innan hon sa* GASS?"

Kommentarer
Postat av: pia

jaha ja så en lilla fröken tror att farmor alltid har glass hemma..L. men klart hon kan få det ibland när hon kommer in. svärmor

2009-05-13 @ 14:02:17
Postat av: zandra

Morotsbröd är ju så gott ! Love it :D

2009-05-13 @ 14:46:21
URL: http://zandrax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0