Mys(cosy)kväll!

Efter en härligt hektisk dag sitter jag nu tillsammans med min stora älskling i soffan och lyssnar på Så Ska Det Låta, i bakgrunden och läser lite bloggar. Skulle vart på praktiken 16-21, men fick gå tidigare! Skönt! Gick förbi Coop och köpte äppelcider & burk köttfärssås! Vilken stadig fredagsmiddag! Hehe! Men så blir det när man jobbar kväll!

Lilla älsklingen sover redan och sa natti till mig i telefon runt 19. Världens sötaste tjej! ♥ Allt gick jätte bra hos Barnmorskan idag och nu har jag fått tider enda fram till den 4 September! Men det besöket hoppas jag att jag slipper och att Liten redan är ute hos oss då! Vore ju helt supermysigt! Nu är det iaf dags att börja med järntabletterna, utan att fuska. Jag är nämligen expert på att "glömma" sånt! Hjärtljuden ♥ låg på fina 148 slag / min och Liten sparkade som en liten galning! Nu längtar vi ihjäl oss bebis!

Självklart tog batteriet i kameran slut, så vi kunde inte filma när vi lyssnade på hjärtljudet! Men det kommer ju fler tillfällen! However var det lika vackert och mysigt som alltid & nu vet även Barnmorskan om vi väntar en flicka eller pojke!

Nu ska jag laga köttfärsås och sen se Helen´s Små Underverk med ett av mina tre underverk!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Våran bebis låg med på 148slag/minuten, nu misstänker vi att det är en tjej då de sägs att höga är tjej och låga pojke.

2009-05-18 @ 14:26:53
URL: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0