Morning´s here

Sjunger.. trallala! Hur har ni det? Själv sitter jag i soffan hemma hos mams brevid min lilla Ejja och tittar ovanligt nog på Nemo. Jag kräks på den filmen! Men hursom, hon tycker ju om den! Skönt att man har laptopen att fly till när det krisar! Det är världens kanske tråkigaste väder, vilket jag förmodar att det är i större delen av Sverige. Kommer det ett bakslag nu? Bara det är uppehåll den 6 Juni för då flyttar vi till vår nya lägenhet! Jiiihaa!

Eftersom vi ska vara här tills nästa Söndag måste jag försöka få in en date med Zandra och söta Thea, Maria och min underbara Kim. Jag har verkligen haft så jävla mycket att göra att jag knappt hunnit träffa mina vänner i Norrköping, än mindre dem i Stockholm. Saknar massor!

Nu ska vi snart ut en sväng med vovven. Eller ja, mamma ska. Hon är ledig idag och såklart följer vi med då!


Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Antog nästan detta men var tvungen att dubbelkolla, sluta lägga ner energi gumms.



Här har vi minsann fint väder både idag och igår. Du får helt enkelt flytta till mitten av Sverige hehe

2009-05-19 @ 13:28:13
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0