Hon kallas Freja Bus

Häromdagen när jag och Stoffe vart och flyttad hela vårt förråd från denna lägenhet till andra så var Farmor barnvakt till Freja Bus! När vi var klara med flytten satte vi oss alla hemma hos oss och åt Tacos. Jumms! När Freja var klar gick hon ut i vardagsrummet och tittade på Nalle Puh! Vi borde anat oråd när det vart tyst i nästan en kvart. Efter den gångna kvarten kommer en solstråle in i köket, lycklig och stolt. " Titta! " Gahh, tänkte jag! Vad har hon gjort. Hela Freja var full med bläck! Min första tanke var " Shit, vår VITA soffa! " Med lite panik springer jag ut i vardagsrummet och ser att INGENTING kommit i soffan, trots att hon suttit där och ritat! Lilla sötnöt!

Hon var så stolt & hennes mamma, pappa & farmor kunde inte annat än skratta!


Kommentarer
Postat av: pia

ja hon är såå duktig trollungen. Men var en mycket stolt liten Freja bus som visade upp vad hon gjort, o tyckte säkert hon var duktig./kram Svärmor

2009-05-25 @ 13:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0