Exepsionella Moi

"Madelene är flexibel, engagerad och framåt. Tar egna initiativ och är mycket omtyckt bland de boende. Hon är helt klart en i gänget, en duktig tjej och väldigt bra på att se vad som behöver göras." - Så står det bla i min halvtidsbedömning och jag är sååå glad! Hårt arbete lönar sig, blod, svett och tårar! (Även om det inte vart mycket av de sista!)

Ulla var mycket nöjd, extremt imponerad och stolt över sin elev! Bugar och bockar, känner mig hedrad! Jag hamnade helt klart på rätt plats, med rätt arbetskamrater och underbara boenden även om jag aldrig skulle kunna jobba med detta resten av livet! Barnmorskedrömmen är fortfarande den som ska fullföljas!

Inte nog med det fin fina betyget på praktiken fick jag också veta att mitt senaste inlämningsarbete, gällande Hjärtsvikt var ett soklart MVG. Tillskillnad från de andra hade jag beskrivit omvårdnad och nutrionsbiten med personlig och självklar än som de andra, mer teoretisk! "Mallig som ett as!"

Nu är jag hemma, lagar lite Italienskt och ska mysa framför tvn med min fina Freja och Liten i magen! Jag har allt jag behöver, just här, just nu! ♥


Kommentarer
Postat av: zandra

Sööt !

2009-05-12 @ 21:26:53
URL: http://zandrax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0