De små barnen

Ikväll ska det äntligen äntligen äntligen leka med varandra! De små, de fina kusinerna som mer och mer dras isär. Förbannad blir jag, men har kommit fram till att det inte hjälper. Ikväll ska de iaf sitta i soffan och mysa framför Pippi Långstrump och äta nåt gottis! Ska verkligen bli så himla roligt! Det är värt allt att de sitt barn lycklig! Jag skulle inte byta bort det för allti i världen. Jag har allt någon kan önska sig! Underbart!



Freja och jag sitter just nu i soffan och tittar på Teletubbies! Det var länge sen! Meningen var att vi skulle möta Scarlet och Carla och gå till folkparken, men det hinns inte med. Måste fortsätta packa så det blir någorlunda klart till S kommer hem. Världens sötaste Freja, jag älskar dig mest av allt! Min fina, vår fina dotter! Tänk att du snart fyller 2 år!

 

Webcam - You got to love it!


Du missar allt din jävel! Du missar det bästa, det vackraste, de underbaraste! Allt för lite förvirrad fylla och ytligt sex. Kräks! Det är skamligt! Man borde jävlar i mig behöva genomgå tester innan man FÅR skaffa barn. Du hade aldrig beviljats tillstånd din egoistiska skit! - Från mig, från hjärtat!


Kommentarer
Postat av: tessan

Hej söta su. Ringde förut men ingen som ville svara... Blev klar med handlingen ganska sent så vi hade nog inte hunnit träffas iaf. När åker ni till sthlm då? Kanske hinner ses lite innan dess, om du inte har för mycket med packning o så nu?!? Puss

2009-05-29 @ 18:36:28
URL: http://tessyy.blogg.se/
Postat av: zandra

Fina ni är :) Gud va stor hon blivit , blir lika chockad varje gång =D Hoppas dom hade det super när dom busade runt , duktigt av dig & Stoffe som ser till att dom får ses ! Tummen upp! EN STOR PUSS TILL DOM FINASTE FLICKORNA OCH BEBIS :)

2009-05-29 @ 19:46:55
URL: http://zandrax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0