Fredag [Förhoppning om lugn]

Men det kan man väl glömma! Ska alldeles strax ner med Frejsibejs till dagis och sedan hem igen och hårdplugga till Psykologiprovet som är kl 10.00! Som tur är var vår MSK inställd så vi fick lite tid nu på morgonen att plugga. När jag är färdig med provet ska jag hem och skriva färdigt min bokresension /analys/mm. Tänk om allt var lika lätt som på gymnasiet. Det här är verkligen högskolenivå!

När kl blir 14 ska jag hämta Freja och därefter vänta på Stoffe som ska hämta oss och sedan vidare till Stockholm. MIn söta lillasyster fyller nämligen 9 år imorgon, men ska ha pyjamasparty idag och då är Freja bjuden! Så vi måste skynda oss så vi hinner vara med och ha trevligt innan Freja somnar! Freja ska helt klart ha sin totto pyjamas så den hänger nu på tork!

Dags att springa till dagis!

Kommentarer
Postat av: tessan

Jag vill också gå på pyjamasparty!!

2009-03-06 @ 08:27:38
Postat av: Iida

Madde , du måste komma in på msn FORT!!

2009-03-06 @ 12:16:23
URL: http://mittlivsomiida.blogg.se/
Postat av: Malin

tack så mycket hehe:)

fin blogg!

2009-03-09 @ 09:43:48
URL: http://passiontofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0