Det händer så mycket nu!

Jag har verkligen [som jag sagt innan] inte tid för någon eller något. Det känns elakt emellanåt, men jag måste koncentrera mig på skolan och familjen nu. Till 110%!!! Jag är så jävlarns trött när jag kommer hem från skolan att jag somnar och sedan sover i en timme ungefär medans Freja och Stoffe tittar på Monsters Inc och leker. Snacka om att vara gravid! Har hört att man är mycket tröttare under andra graviditeten och jag kan inte annat än hålla med!

Imorgon blir det jag som traskar till apoteket och köper Niferex i förebyggande syfte! Lär ju knappast bli tröttare av det.

Kommentarer
Postat av: Maddis lilla syster

Hej maddis vilken fin blogg du har!



Din lilla syster Sofie

2009-03-14 @ 18:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0