Alkoholmissbruk & Rödspätta

Har lagt ner den individuella fördjupningsuppgiften för idag då jag inser att jag är alldeles för trött för att förstå vad jag sysslar med. Hursom ett intressant och spännande ämne, som verkligen ska tas på allvar! Meddelar hur det gick sedan!
Dagen har vart mys, även om jag vart tokig på att snön är tillbaka. Precis när jag, Freja, Stoffe & Pia skulle promenera runt strömmen och mata änderna och fika så började det dala små vita flingor. Bajs, tänkte jag! Jag som fått sådana vårkänslor. Men vi gick till dagis ist så fikade vi och lekte massa där.

Sedan bjöd vi farmor på rödspättafilé, potatismos och remouladsås samt köttbullar, brunsås & kokt potatis. Eftersom vi gjorde storkok kunde man välja på två rätter! Gottans gottans! Min brunsås vart världsklass! Sedan var det massa mys i soffan, farmor åkte hem och Freja hoppade i säng. Och sedan 19 har jag suttit med detta förbaskade arbete och älksling med sin poker!

Imorgon är det skola igen och på tisdag vankas redovisning! GO MADDE & TESSYY!
Nu går ögonen i kors! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: pia(svärmor)

tack för en mysig dag, även om det inte blev som vi tänkt, med promenad runt strömmen. Men förhoppningsvis kommer det fler tillfällen, utan en massa snö... svärmor

2009-03-23 @ 08:37:36
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Nopps dem vill helst inte ge den alls längre, väldigt få får den. Sen är det från län till län.



Kram

2009-03-25 @ 23:52:56
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0