Mammas Hjärta

I magen sparkar halva mitt hjärta för fullt! Lever verkligen rövare! Men andra delen av mitt HJÄRTA är ca 20 mil bort hos sin mormor. Pratade med mamma förut och hon, Freja och moster Sofie hade vart och fodrat djuren på 4H. Sedan hade de gått promenad, vart i lekparken och ätit god middag. Nu hade Frejsan fått lite chipsisar och vatten som hon älskar och så tittade de på barnprogram! Väldans mysigt!

Jag förstår inte hur man klarar av att vara borta från sitt barn så länge!? Jag håller på att få panik och ändå träffade jag henne i morse! Men imorgon, om bara några timmar ska jag få mysa med min fantastiska prinsessa igen! Åh vad jag längtar! Nu ska jag springa över till vår lägenhet och hjälpa min bror, Fredde och Stoffe! Sen åker vi iväg och köper någon mumsig middag!

FREJA JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0