Dreamboard!



Det var inte alls speciellt länge sen jag var inne på Blondinbellas blogg och hon hade gjort en dremboard! Min första tanke var att det egentligen var ganska onödigt att lägga ner tid på nåt sådant, men nu i efterhand så måste jag säga att det var en kanonidé! Nu har jag visserligen inte klippt och klistrat utan Photoshopat ihop mitt dreamboard, men spelar roll! Samma sak egentligen!

Det var faktiskt ganska kul och tankeväckande att sitta här och knåpa ihop sitt drömkollage med en kopp kaffe och en chokladbit. Njutningsfull Fredag med andra ord. Jag kommer inte att berätta vad alla bilder innebär, för en del saker behöver ingen förutom jag och eventuellt mina närmaste känna till. Men lite av det innebär önskan om: Framgång, resa, härligt familjeliv, flytt, kärlek & mycket annat!

Det är helt klart värt ens tid att knåpa ihop ett dreamboard. Varesig det är på datorn eller med sax och papper. Mysigt och roligt! Framförallt inspirerande!

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i mitt gamla rum här hos mamma och mysa till ett avsnitt vänner. Freja sover i resesängen och S jobbar natt på rättspsyk! Saknar dig min fina älskling!

Kommentarer
Postat av: tessan

<´hej lovley! Kommer du till Norrk i morgon eller? Måste ju se till o ses snart fi fan!! puss

2009-06-14 @ 14:02:11
URL: http://tessyy.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Haha tagga ner. Med eller utan örhängen spelar ingen roll hon toppar skönhetsskalan ändå. Hon var jätte duktig och sade knappt ett ord. Var näst intill beroende av hennes kompis Sveas örhängen så hon fick hon med. Spela roll om dom är 2 eller 10 det gör ju inte mindre ont då :)Och det är ju inte fulare för att dem är små, en smaksak



Men smaken är som baken.

2009-06-14 @ 19:29:28
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0