Bärfis!

Jag går runt och fundilerar på om jag blitt en bärfis. Jag är mojje i magen & fiser titt som tätt. " Ueek, tänker ni. Vilken människa, skriva sånt så alla kan läsa. Piiinigt! "

Till dagen förövrigt!
Började morgonen med familjemys till Postis Per i sängen. Freja Loves! Sedan gick S & Freja upp &  jag sov vidare. Höll nästan på att glömma att vi skulle till ******* !!! Det gick bra & var verkligen grymt roligt! Ni får veta vad jag menar inom en snar framtid! Nu är det vår alldeles egna hemlighet! Kommer bli mycket ett bra tag framöver just nu bara. Planering samt farande hit & dit! I Love action!!!

På eftermiddagen bakade jag min berömda hallon & blåbärspaj! Vi fick lite främmande nämligen! Svärmor Pia & den kille hon arbetar med var välkomna på kaffe. Det var länge sedan vi sågt utav diverse anledningar, men de mesta har vi lagt bakom oss. Efter att S & hans mamma kramats ett bra tag så vare min tur. Hon verkade verkligen lycklig över att vara här igen & över att äntligen få träffa sin trollunge Frejsan! Oj vad de lekte & skrattade, pussades & kramades! Var så kul att se igen! Det var bra att du kom, vi har mycket att prata om, skratta åt & längta efter nu. Och självklart ska du vara delaktig!

Sedan badade jag och Freja i närmre 1½ timme för att sedan lägga sessan i säng! Toto-filmen har gått på högvarv nästintill hela dagen så det är skönt att titta på annat på tv än söta Spirit. Det blir lite tjatigt efter ett tag! ;-) Så älskling och jag lagade sen middag och såg på Let´s Dance. Vart grymt besviken på Blondinbella, hon som tränat så & är så engagerad. Trodde hon skulle vara bättre då. Inte för att jag hejjar på henne, men hon har ju pratat om det som om hon redan är vinnare. Nu vet vi att hon kan prata iaf. Däremot Laila Bagge & Morgan!!! Apploderar! grymt bra jobbat!

Nej nu ska vi krypa ner i säng och fortsätta se " The Day The Earth Stood Still! "
Puss i pannan!

Kommentarer
Postat av: Stoffe [Poker & Familjeliv]

Älskade lilla bärfisen! Du är en underbar och fantastisk människa och mamma! Jag är så glad och lycklig över att ha dig i mitt liv! Du är bäst! Är så stolt över hur du sköter skolan och att du lyckats sluta röka! Tack för att du finns och för att du är du! Älskar dig nu och för evigt! Puss Din Stoffe

2009-01-10 @ 12:36:49
URL: http://rockfather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0