Tsatsiki & Salmiakbalkar

Blä vad jag är trött! Vart en lång omvårdnadslektion i skolan kändes det som, även om den var lika lång som vanligt. Men jag tror det har med att göra att vi hade inställda lektioner till 12.10! Man blir helt off innan man ens hunnit börja. Efter det gick jag och Carla tillsammans hem, ketchupade "catch up" & så hämtade jag Freja!

Sedan gick jag & Freja hem och började laga mat. Jag bjöd över svärmor på middag, vilket vart lyckat. Jag hade lagat klyftpotatis, köttfärsbiffar på spett, tsatsiki och en grönsallad. Jummie! Verkligen underbart gott & perfekt kryddat! Stoffe åt så han knappt orkade resa sig, haha!

NU sitter jag här och vet att jag borde plugga. Men jag tänker inte göra det ikväll. Idag ska jag rå om mig själv och bärsisen i magen. Vi ska ta ett varmt bubbelbad, äta godis som älskling nyss var nere och handlade samt titta på våra absolut bästa år!!!

Något som verkligen är annorlunda denna graviditet är att jag är sugen på massa saker hela tiden. Men Freja i magen åt jag knappt annat än apelsiner, vilket resulterade i att jag gick upp futtiga tre kg. Men denna gång har jag redan gått upp tre kilo och är "bara" i vecka 12. Men allvarligt talat så bryr jag mig inte. Jag ska inte behöva tänka på sådant när jag är gravid. Det ska ingen behöva förresten! Man ska njuta av att vara gravid, i alla bemärkelser! Just nu är min stora passion salmiak balkar och nappar. Gosh sååå gott!

Titta vad jag fick av min alldeles egen Palle Kuling! Dvs Stoffis! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för ännu en god middag. Han är snäll min son,Ler. Fick han något själv?

2009-02-11 @ 22:20:57
Postat av: Duracellmamman

Ha dessa cravings är inga roliga saker. Men så kul at ha en liten Guldklimp i magen!! Massor av grattis kramar!!

2009-02-11 @ 23:09:55
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0