The Garden Café at Rosendal

I lördags fick jag en mycket uppskattad och mysig present av älskling. Nämligen en helt underbar kokbok! The Garden Café at Rosendal heter den och innehåller 188 helt oslagbara recept, fantastiska bilder och underbara texter. Den är så otroligt hemtrevlig, så vår och så jag! Jag vart helt sprattlande glad! Jag har verkligen velat ha denna bok hur länge som helst då den inspirerar mig så mycket, både vad det gäller matlagning och inredning! Sen skriker den ju trädgård, örter och växer vilket jag fullkomligt älskar!  

Rosendals Trädgård ligger på Djurgården i Stockholm och är ett helt fantastiskt ställe där man kan strosa runt i timmar. Speciellt en solig varm sommardag med famijen! De har en supermysig shop, ett cafe, bageri och en festvånging där jag hoppas att vi kan ha vår bröllopsmiddag när vi gifter oss. Vore ju så classy cosy!

Vill ni ha något som livar upp kökshyllan och som får er att känna vårkänsla ska ni absolut köpa denna bok. Den finns på diverse internetbokhandlar, men också i handeln. Tror absolut att den går att finna betydligt billiare nu när det är bokrea!






Lägger också in lite bilder från vackra Rosendals Trädgård!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0