Raska promenader & Plugg Plugg Plugg Plugg Plugg!!!

Efter att jag lämnat Freja på dagis om mornarna tar jag en rask promenad till skolan med Rix Morgon Zoo i hörlurarna! Gött som bara den! Jag är sådär superpigg när jag kommer fram och dricker ½ L vatten och äter en frukt. Det gäller att hålla igång! ;-)

Dagen har vart härlig. Ni vet en såndär mysig pluggdag i en mysig vrå på komvux med de allra bästa tjejerna! Svårt att inte skratta när Maria drar igång sina crazy conversations! Idag var det förhud och kokosbollar som var ämnet. Asgarv! Vi får fruktansvärt mycket gjort tillsammans, eftersom vi både är så motiverade och ambitiösa! Nästan så det skriker om det! Jag har verkligen hittat min "framtid!" Inte som uska, men att få arbeta med människan i fokus och så småningom utbilda mig till Barnmorska. Härliga tanke!

Nu ska jag laga min speciella Köttfärssås!
Kanske skrivs sen, ska plugga asset av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0