Mamma blodprov & Dotter Spruta

Aj! Massa stick idag!

Först var jag och Stoffe på lungmottagningen då jag skulle på allergiutredning. Nu konstaterades det att jag är allergisk mot Pollen, Nötter samt Katt! Det gjordes också ett test på Fisk & Skaldjur då jag fått för mig att ja inte tål det. Är jag inte allergisk ska vi äta fisk resten av året & plus att jag blivit lovad en skaldjursbuffé av min älskling! I adore!

Efter detta hämtade vi upp svärmor som ville luncha med oss och tog en tripp till MAX. Den satt som en smäck. Sedan var det tillbaka till skolan och plugga vidare för att efter det möta Freja och Stoffe vid BVC!

Åh var ju sååå länge sedan. Hade verkligen saknat att gå dit! Lika spännande varje gång. Idag var det dags för 1½ års spruta vilket inte var lika roligt. Lill fisan då! Men hon var superduktig och vart glad som bara den när det var klart. Pratade och härmade ljud vilket fick vår barnsköterska att förklara att hon ligger på en 2½ årings nivå i utvecklingen. Hon är otroligt framåt och pratar väldigt bra. Fick höra att hon var ett begåvat och bestämt barn vilket är toppen! Mamma & pappa är stolta som alltid! MAMMA ÄLSKAR FREJA! ♥

Efter BVC vart det en utlovad tur till folkparken för att gunga och åka linbana. Sedan vart det hem och laga mat, bada Freja och sedan hopp i säng!

En annan har fortsatt sitt KOL arbete. Jag är ju duktigt ambitiös må jag säga!
Men nu går allvarligt talat ögonen i kors och jag har tappat koll på vad jag gör, så jag antar att det vore bra och gå och lägga sig. Undrar om min pansarskyttesoldat är redo att joina? =)

SKOLUPDATE!
Sedan vill jag avsluta med att ge mig själv cred för det första betyget, denna termin. Fick nämligen tillbaka provet i Biståndsbedömning vilket gav mig 26,5 / 27 rätt & ett solklart MVG! Har jag sagt att jag ska ha det så ska jag! När älskling nu på kvällen ringde sin paps och frågade om vi kunde komma ut och kopiera mitt offantligt stora KOL-arbete imorgon hade han berättat om mitt provresultat. Då sa han til Stoffe att det fanns mycket i mitt  huvud, att jag är smart och att Stoffe kan skatta sig lycklig som har mig då jag också gång på gång lyckas med mina MVG i allt jag gör, samt tar hand om & hinner med hem, matlagning, familj, vänner mm!

Det värmde verkligen ska du veta Micke!

Nu blire våra bästa år & somna på stoffes arm!
Det finns ingen kille som du, ingen nu, ingen någonsin!


ps... Tack Pia & Micke för en fantastisk kille! Love!

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Hallå!?!?!?!?! Ingen har sagt nåt om våra bästa år :D Jag vill se nåt annat! :) Men jag älskar dig kalas mkt och är super mega stolt över dig! Puss

2009-02-09 @ 23:36:31
URL: http://rockfather.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

fortfarande knas i Mozilla, man kan inte läsa hela första inlägget då din header ligger över

2009-02-10 @ 14:13:49
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det värmde i det som stod sist i ditt inlägg. Ja tycker att vi gjorde det bra, Micke jag..L svärmor

2009-02-10 @ 20:24:30
Postat av: Maria

Hej=) Hur är det med dig nuförtiden då?

2009-02-10 @ 22:21:41
URL: http://designbyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0