Jummi-E

Världens absolut godaste dragonköttfärssås! Tack mamma för att du lärt mig ditt alldeles egna och tophemliga recept! Det är så Jummie! Just nu sitter jag och försöker ladda upp senaste Days avsnittet så jag kan se det i badet tillsammanbs med det härliga Coffee badskummet & en Magnum a´la Classic! Jag som inte ens tycker om glass i vanliga fall. Men är det choklad, kan jag vräka i mig! Mumsen!

Freja och Stoffe & svärmor är inne i badrummet för att tvätta Frejas ansikte och göra kväll. Freja och jag delade och de andra fick  varsin glassbåt och vi vuxna drack även en kopp kaffe. Första koppen på två veckor nu tror jag! Saknar det inte ens, utan håller mig till mitt gröna Confetti te! Mjukt! Svärmor kom nämligen förbi när vi lagat middag för att göra oss sällskap då hon redan ätit. Men hon kunde la inte motstå köttfärsåsen och var tvungen att smaka! Haha!

Imorgon är det fredag och helgen kommer innebära plugg plugg plugg!
Även om jag är kär i skolan, lärarna och mina klasskompisar så ska det blir skönt med sportlov v.8!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0