JAAAAA! =D

Som ni kanske minns var jag på lunmottagningen för allergiutredning i måndags. Jag är som bekant allergiskt mot pollen, katter & nötter, vilket är jätte tråkigt! Nu var det dags att testa om jag var allergisk mot fisk och skaldjur som är en av mina stora passioner här i livet! Det skulle ta en vecka att få svar på, men jag var alldeles för ivrig så jag ringde redan idag för att få veta hur det låg till.

" Testet visar att du inte är allergisk mot fisk eller skaldjur! "

WHAT, hörde jag rätt!?!?! Jag har hållt mig undan från dessa delikatesser i ett år då jag trodde att jag var allergisk. Men NEJ, det var jag inte! JAAAAA! Jag är superduper glad!

Nu blir det verkligen fisk 3 ggr / veckan hemma hos oss, samt ett riktigt kalasande på alla möjliga sorters skaldjur. Älskling har ju lovat mig en riktig skaldjursbuffé! SÅ JÄVLA GÖTT!

Så imorgon tänker jag göra en stooor smörgåstårta med färska räkor, tonfisk, kräftstjärtar mm här hemma. Dels för att det är det bästa Stoffe vet, men också för att fira att ett allergitest för en gångs skull var NEGATIVT! Wieee! Mysig alla ♥ dag vill jag lova!


Kommentarer
Postat av: frida

GUD vad skönt

2009-02-13 @ 16:13:13
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Anonym

vad skönt o bra att du inte är allerisk, utan kan äta det. Såå gott med både skaldjur o smörgåstårta.. svärmor

2009-02-13 @ 20:50:10
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Grattis till dig, låter äckligt för mig :) gillar inte skaldjur alls faktiskt

2009-02-13 @ 23:35:18
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0