Inte svårt [bara omöjligt]

Jag pluggar aldrig mycket, men får alltid grymt bra betyg iaf. På grund utav att jag har så lätt att lära och har IQ som en mensamedlem! Nej jag skryter inte, det är sanningen! Trots detta har jag mina mindre "brighta" ögonblick då jag står [möjligtvis] sitter där som en iq-befriad badboll och fattar noll och intet. Ungefär så kändes provet idag! Helt omöjligt! Ja, jag svarade förvisso på alla frågor och kunde dem allihop, men det blev inte som jag ville att det skulle bli och det kändes inte bra. Det handlar inte bara om att svara, det handlar om att motivera sina svar.

Efter skolan traskade jag och Maria glatt men samtidigt fundersamma över mycket ner till stan för att kolla tunikor, bokrea och ta en smoothie på coffeehouse by George! Mysigt och fullt av celebs! Åtminstone en vacker Tyra Sjöstedt inne på Gina! Jag måste erkänna att jag tycker hon är en väldigt smart, skärpt och vacker tjej! Fem getingar till dig!

Sedan vankade jag vidare till spårvagnen och tog den hem till Norrköpings motsvarighet av Rinkeby! Mari[jeh]lund! Blä för att bo här, blä för vårat trapphus och blä för alla ouppfostrade ungar i det här området! Vill inte rekomendera någon att flytta hit!

Nu sitter jag i köket iklädd min nya tunika och dricker ett glas järn & c-vitamin! Älskling och lilla älskling är på vårdcentralen eftersom Frejsibejs hostat i över en vecka! Snart kommer de iaf hem & vi ska hämta svärmor och därpå fara till Citygross och shoppa livs[nödvändigt]medel! Sedan blir det skaldjur och pommac till kvällsavec!

Love, peace and understanding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0