Det gigantiska Inlämningsarbetet KLART!

Jag har verkligen slitit som ett djur med detta arbete. Jag har letat fakta, förminskat samt förstorat bilder, lärt mig en massa latin samt sett till att Iris numer Oxygénbehandlas med en Oxygénkoncentrator. Allt detta klämde jag ihop på 12 futtiga A4 sidor! Jag är så på det klara med behandlingsmetoder samt statistik. Risker och Differentialdiagnoser!

Men jag har lärt mig massor! Vill passa på att tacka min underbara Stoffe som åkte ut till sin paps och skrev ut mitt arbete samt gjorde en grundlig stavningskontroll! Du är diamant darling! Sen vill jag också ge min fantastiska dotter en eloge för att ha vart så förstående över att jag vart tvungen att plugga i princip nonstop de senaste dagarna! En puss och massa kärlek till dig Freja-Bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0