Förkyld med Gratinerad huvudvärk

Så lyder veckans a´la carte här hemma! Vi är snoriga och har ajaj i huvudet hela bunten! Det är inte alls vidare kul. Missade informationen om de valbara inriktningarna till tredje och sista terminen igår. Jädrans Bananer! Får försöka rensa de andra på information idag!

Idag tänker jag ta med min familj på lite bokrea efter skolan!!!

Dags att sminka sig och slänga på en overall eller något annat som täcker denna "lilla" kropp!

You gotta be able to mess with yourself!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej hej=) Koden jag använder finns inte med där!



/Maria

2009-02-25 @ 19:27:09
URL: http://designbyristo.blogg.se/
Postat av: ♥ Sussie - Naglar, hår och design

hej :)



skulle du vilja ge mig koden som du har för de rutorna du har över bloggen med genvägar? :)



förösker sitta och hitta hur man gör.. men det går bara fel :S:(

2009-02-25 @ 21:35:02
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0