v.22


Alltså jag blir bara mer och mer förvånad varje vecka när jag inser att det är en vecka mindre kvar till bebis kommer til oss. Vart tog alla veckor vägen? Hoho [letar febrilt!] Börjar längta ordentligt till på fredag nu då vi ska på tillväxt ul samt 3D i Linköping! Ska blir så himla spännande och NEJ vi vill inte ta reda på könet? Eller, vill vi det? Alltså, vi kan verkligen inte bestämma oss! Blir tokig! Aja, vi får la se när vi kommer dit! Men Sväris, varken du eller någon annan får veta även om vi tar reda på det så sluta tjata! Smile! Ni andra får helt enkelt veta när bebis kommer ut, även om vi tar reda på det nu på fredag!

S hade skaffat en försäkring på Bebis idag via Trygg Hansa! Så nu är vårt lilla liv i magen i fler tryggare händer! Som S sa: "Mina barn ska vara försäkrade, så är det bara!" Jag frågar mig själv, VEM FAN skiter i att försäkra sina barn? Totalt dumma i huvudet eller? Det är väl det viktigaste i ert liv?

Nu har S åkt till Stockholm igen för att jobba, jobba, jobba! Freja och jag ska snart ner till dagis och sen bär det av till praktiken på Järvens Äldreboende! Jag är fruktansvärt nervös, men samtidigt ska det blir super roligt!

Kom på mig själv med att vara mäkta stolt häromdagen! Jag har snart gått klart två av tre terminer på Omvårdnadsprogrammet och kan om ytterliggare en månad titulera mig Madde a´la Undersköterska eller Mentalskötare! Hur coolt är inte det! Ett av mina mål avklarade och det med bravu! Kan knappt fatta själv att jag är ett steg närmre min dröm som barnmorska! Jiiiihaa!

Kommentarer
Postat av: Eva [Marius mamma]

När ska ni på 3d-ul? Vi ska på 4d-ul 4/5. Väntar! :)

2009-04-21 @ 10:19:28
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0