Plugg & Ischoklad



Såhär har jag spenderat min kväll! Hela min "lediga" tisdagskväll! Fy fan vilket bajs! Har verkligen gjort världens mest tråkiga hemprov som handlade om Humanistiska Perspektivet och Maslows behovstrappa! Kräääks! Hursomhelst var ischokladglassen god, min blodgrapefestis, teet och kaffet! Mumma! Man måste ha nam-nam när man pluggar! Nu är det "bara" ett prov kvar på fredag och sedan är det slut med skolarbet denna termin. På måndag börjar praktiken på Järvens Äldreboende som varar i 5 veckor, sedan en vecka till i skolan som jag antas kommer innebära fika med klasskamraterna och lärarna och lunch på stan! Sedan är det sommarlooov! Även om jag kommer jobba i sommar så har jag faktiskt sommarlov också! Hur länge sedan var det inte man hade det! Love it!

ps. vet att min blogg ser konstigt ut. Ska fixa det i helgen! ds.

Nu ska jag dyka i säng för jag är vansinnigt trött!
Min tel är trasig, det är därför ni inte fått tag i mig idag!

Nu ska jag sova sött brevid Ross, Rachel, Chandler, Monica, Joey & Phoebe!
Den ni!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken fin blogg :)

2009-04-16 @ 09:21:30
URL: http://livetenligtpetra.blogg.se/petra
Postat av: Anonym

Mm. Gott :)

2009-04-16 @ 12:51:03
URL: http://sthlmsmamma.blogg.se/
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

Hejsan!

För er som är nyfikna så är svaren från frågestunden uppe nu :)



Tack till alla er som ställde en fråga!

Ha en bra kväll!

Kram Michaela

2009-04-16 @ 21:29:04
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0