Bebis, Praktik & Sol

Det är i princip världens finaste väder idag! Jag är glad, Freja behöver ny blöja och Stoffe har inte maginfluensa längre! Idag ska vi bort till folkparken, äta glass, leka massa och sedan köra svärmor till bussen som ska på kändisfest med Micke Bindefeldt i Stockholm. Eller rättare sagt på nya båten Baltic Queen! Hoppas du får roligt!

Sen far vi ner till City Gross och handlar mat för veckan så jag och Freja klarar oss när S inte är hemma. Funkade jätte bra förra veckan faktiskt, skönt!

Igår var det dags för 3D/4D, tillväxt & Köns-UL! Var i Linköping vid 08.30 och det gick jätte bra. Bebis mådde toppen och allt såg jätte bra ut. Bebis, fostervatten, moderkaka, navelsträng & blodflöde från och till! Så himla himla bra! Sedan var det dags att kolla vad det var för sort! Stoffe trodde vi skulle få en  tjej och jag trodde vi skulle få en kille och jag kan säga så mycket som att en av oss fick rätt! Mer än så säger jag inte! =) Ni får helt enkelt vänta tills Bebis behagar komma ut i Augusti. Och jag vill verkligen att ni RESPEKTERAR att jag och S inte vill eller kommer säga någonting till er oavsett om ni frågar. Men jag hoppas ni struntar i att fråga, för vi kommer inte att berätta. Återigen, snälla respektera detta! Vi gjorde detta för oss och vill ha den lilla hemligheten för oss själva denna gång!

Praktiken funkar kanon! Har verkligen kommit in i arbetsgänget och är omtyckt bland brukarna. Gör allt vi gjorde i hemtjänsten, ger injektioner och annat spännande. Känner mig redan som en fullärd Uska! Då och då har vi en liten Vovve som kommer och hälsar på uppe hos oss och sprider en enorm glädje! Lukas! Världens kanske sötaste lilla vovsing! Tanterna (för vi har bara tanter hos oss) blir som galna! Ett plus är ju att platsen där jag arbetar ser ut som ett hotell invändigt. Fy jävlars vad snyggt det är och rummen ska vi inte tala om! God damn it! Trivs kanon och har toppen kul, även om jag saknar mina klasskompisar galet mycket!

Nu ska jag smörja in mig och sedan hoppa i lite kläder!
Snart är det Maj månad & den 16 ska jag till BM (är då i v.25!!!)

Frääänt!

Kommentarer
Postat av: Eva [Marius mamma]

Så spännande! Längtar efter vårt 4d också! Vi ska ju också kolla kön, men jag kommer inte att kunna hålla mig...;) Jag är ändå rätt så säker på att kille nr. 2 är på kommande...

2009-04-25 @ 21:15:15
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Postat av: Jonna

Åh... det var tänkt att den skulle kommit för en vecka sedan.. så jag väntar och väntar på busungen. Hoppas på att den kommer när som helst nu =) Hur går det för dig, mår du bra och så? Kram

2009-04-25 @ 21:49:37
URL: http://gliittertankar.blogg.se/
Postat av: Stoffe

Hej min fina underbara gravida flicka :D Ville bara titta in o säga att jag lyckades zooma ut på svärmors data, så nu kan jag läsa :D Att hålla in CTRL och scrolla gjorde susen :) Saknar er en massa! Imorrn är jag pårättspsyk under dagen! Nu ska jag masa mig iväg till gymmet! Älskar Er 3! Puss

2009-04-27 @ 16:11:17
URL: http://rockfather.blogg.se/
Postat av: PIA

Ja som du vet är jag hemma igen efter min resa. var en helt underbar o fin resa, rakt igenom. Kunde inte firat min dag bättre.Mycket kändisar ombord, men ledsen ingen Persbrant i sikte..L.men kanon väder i Tallin. kram svärmor

2009-04-28 @ 22:07:22
Postat av: Maria

Hej gumman. Vad roligta tt det gick bra på ultrat.. Har inte kunnat läsa din blogg, det har varit sådär konstigt på halva, men nu gick det. Jag lovar att inte fråga, förstår att ni inte vill säga. Hoppas du mår bra, saknar dig!!



Puss o hälsa frejsbejs. Ps. Skönt att det går bra utan stoffe hemma, vad du är duktig och stark..

2009-04-29 @ 19:47:23
URL: http://wickselllaurell.blogg.se/
Postat av: Pillan

Hej tjejen.Har inte haft internet på ett tag pga flytt. Ser att ni varit på köns ulspännande..Jag tippar på pojke=).

veckorna går fort inte alls så jätte lång tid kvar för nån av oss.

2009-05-04 @ 09:50:34
URL: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0