Världens Vackraste


Jag är världens lyckligaste människa! Jag har världens mest fantastiska dotter. Hon är så underbar, så glad och så full av liv. Jag älskar henne mer och mer för varje dag som går och för varje dag så tänker jag att det måste vara omöjligt att älska henne mer. Men det gör jag! Ännu mer! Tusentals gånger mer! Tiden går så otroligt fort. Känns inte alls som det var länge sedan hon var nyfödd och låg på mitt bröst och sov. Nu är det ett skå att få henne att ligga still! Jag har aldrig träffat ett barn med så mycket spring i benen! Utan att överdriva, hon kan inte vara stilla en sekund!

J a g  ä r  s å  l y c k l i g t  l o t t a d  s o m  f å t t  v ä r l d e n s  f i n a s t e !
Mitt ♥ tillhör dig min fantastiska dotter! 
Älskar dig förevigt! / Mams!

Kommentarer
Postat av: marlene

visst e det underbart med barn:) aldrig upplevt sådan kärlek=)

2008-09-30 @ 07:56:09
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0