Vad letar du efter?

Jag har alltid fashinerats av människor med utstrålning. Med humor och självsäkerhet. Jag klarar inte av svaga människor, eller människor som visar någon slags ensamhet. Det är sorgligt, men jag har aldrig gjort det. Jag trampar ofrivilligt på dem men känner någon slags självsäkerhet efter det. Jag behöver någon som kan hålla i mig när jag försöker bryta mig loss, någon som får ner mig på jorden när jag är uppe i det blå.  Någon som säger " Nu är det nog " när jag är dum eller elak.

Jag kommer aldrig hitta någon som uppfyller alla de kraven. Men jag har Stoffe och han är ju den jag älskar så det är det vackraste av allt. Ibland önskar jag att han var lite mer krävande, lite med överhuvud! Men jag har aldrig låtit någon ställa sig på mig eller bestämma vad jag ska göra eller hur jag ska bete mig. Jag har alltid vart min egen och ingen har lyckats trycka ner mig i skiten.

Det viktigaste för mig hos en kille är humor (absolut det viktigaste) & good looks (är det inte bättre att vara ärlig?) Jag skulle inte kunna dejta en kille jag tyckte var ful eller äcklig. Det är inte ytligt, det är den sanning som alla andra håller inne med för att slippa höra att de är just ytliga! 

Älskar dig Stoffe! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0