Skolan - Yes

Igår var det inte mkt att göra i skolan. Det är sista veckan innan praktik och allt vi ska göra innan är gjort. Vi hade individuella samtal och jag ligger som jag redan visste på MVG i Medicinkursen. Sedan hade vi "Lyft & förflyttningsteknik " uppe i metodrummet. Det var långtråkigt och instängt. Läraren var skapligt tråkig och det var inte roligt alls. Det enda som var kul var att hissa upp Emelie i en lift! Smile!

Annars var det som vanligt en rolig dag med kompisarna i skolan!
Nu ska vi iväg & käka lunch på en Kina restaurang, för nu ses vi inte på sex veckor! Tur att vi har så rba kontakt med varandra och kommer gå ut och festa någon gång och ta en fika eller lunch på stan! Jag behöver ju inte vara ensam iof för jag gör min praktik tillsammans med Linda! Smile!

Bjuder på några bilder från igår!







Här har ni arbetet jag skulle göra klart tills igår. Vi skulle skriva vår åsikt om en sak vi läst och väva in etiska begrepp, lagtext & människosyn! Det var kanonbra. Idag ska vi se en film jag rekomenderat för vår Etiklärare & så ska jag och Linda ställa frågor som klassen ska svara på! Ses sen, nu ska jag springa med Freja till Dagis!


(De som är understryket med blått är sådant jag måste
 skriva om pga felstavning eller för att jag inte tycker det var bra
)


Tette - skickar dina bilder ikväll! (De vart så jävla bra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0