Motivation!

Efter att ha gjort klart mitt arbete som ska lämans in på Etiken imorgon satte jag mig nu här för att skriva lite blogg. Jag har upptäckt att jag faktiskt klarar av att både plugga & blogga samma kväll. Det var något nytt!

Den här dagen har gått fruktansvärt sakta. Stoffe har vart soffliggandes och så sjuk som alla killar kan bli. *Blink* Freja har vart tokgnällig och jag har vart super trött och kännt mig stressad. Kort och gott en riktigt grå dag! Om det ändå hade vart sol ute så hade jag kanske orkat pallra mig ut på en långpromenad med Freja. Det är ju bara att vara ute i luften även om man är sjuk har jag hört. Smile!

Hursom så har jag äntligen som jag sa skrivit klart mitt arbete som ska in imorgon. Vart riktigt lyckat. Imorse var Carla här och hämtade vårt grupparbete som jag justerat och skrivit ut så hon kunde lämna in det eftersom jag skulle vara hemma. Vi var visst de enda som kunde lämna in det idag, men det ser jag bara som positivt. Det visar på engagemang och framåtanda! Det känns så otoligt skönt att för första gången inte ligga efter i skolan. Det tänker jag heller aldrig göra igen! No way! Jag är grymt motiverad! Det enda jag måste göra är provet i Vård & Omsorg eftersom jag var hemma idag och missade det. Men det är lugnt, det tar jag igen!

Nu ska jag bara hitta tillbaka till träningen också!
- men var sak har sin tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0