Im amazing!

I förrgår tog jag min sista cigarette! Det kändes förjävligt och jag var på världens sämsta jävla humör när jag gick och la mig! Men igår morse gick jag upp i vanlig ordning och bryggde en kanna kaffe. Jag hade sagt att jag inte skulle dricka något kaffe i början av rökstoppet, men jag kan fanimej inte göra mig av med två beroende på en gång. Efter det satte jag NIcorette plåstret på min vänstra överarm och började plocka iordning hemma. Städberoendet sköljde över mig och jag vart effektivare än jag vart på länge. Freja måste trott att jag blivit galen!

Efter det var det dags att ta lillan till dagis och efter det cykla in till stan för att möta tjejerna för lunch och grupparbete. Det kommer att bli skitbra, det vet jag! Jag åt en fantastiskt god toast med tillhörande sallad. Jummie!

Sedan var det upp till skolan som gällde för att förbereda sig lite inför redovisningen som sedan gick jätte bra. Det kändes verkligen super när man satt där och berskrev tankar kring, liv, hälsa och död inom den Islamska religionen. Skolan går så jävla bra nu. Jag är sjukt stolt över mig själv. Jag ligger på MVG i Medicinkursen och tror jag gör de i de andra ämnena också. Känns riktigt skönt!

NU ÄR JAG INNE PÅ MIN ANDRA RÖKFRIA DAG!
- Jag är så otroligt stolt över mig själv!

Fan vad gott jag luktar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0