What hurts the most!



(Lyssna & Läs)

Det senaste året har bjudit på mycket hemskheter! Vår familj har vart med om en hel del som jag inte önskar min värsta fiende. Men som tur är gick det vår väg, men inte allas. Några vart kvar i den mardröm vi så snart kom ur. Några som inte alls förtjänade det, som borde haft samma tur som vi. Men av någon anledning valde det såkallade rättsväsendet att tro på lögner och inte den rena sanningen. Det går inte en dag utan att jag tänker på det, tänker på er!

Jag har jävligt svårt att erkänna mina fel och brister, men ju mer tiden går desto mer känner jag att det är ett måste för att jag ska kunna fungera som människa. Jag blir galen på allt bråk, all jävla ilska och detta hat. Kan man kalla det hat?

Jag får höra från er och från era vänner att detta är mitt fel. Ni frågar hur jag kan leva med mig själv. Jag vet att det inte är mitt fel. Jag tvingade ingen, men jag berättade sanningen. Dumt? Ja, kanske! Men jag var så jävla arg. Om ni tänker efter, vad hade ni gjort i min situation? Jag var gravid och jag var så fruktansvärt sårad! Mitt liv föll samman! Allt jag hade och allt jag trodde på försvann och hela min värld vändes uppochned. Allt på grund av en jävla snorunge!

Ibland... Som nu ikväll t.ex. när jag känner mig lite nere kommer allt detta tillbaka och drar ner mig under ytan ännu en gång. Vad kunde jag gjort och vad kunde vi gjort annorlunda. När ni frågar hur jag kan leva med mig själv, menar ni då att ni önskar mig död? Och hur kan ni isf göra det? Jag har en dotter, ni vet hur kärleken till ert eget barn är. Det finns inget starkare. Vill ni att hennes mamma ska försvinna? Vill ni att hon ska växa upp utan mig? Helt ärligt varför säger ni så? Handen på hjärtat, känn efter ordentligt!

Jag önskar er INGET ont i hela världen! JAg önskar er all lycka och att allting kommer bli helt underbart för er. Varför ska jag tillbringa hela mitt liv med att hata människor jag förut stått så nära? Varför ska jag låtsas att jag hatar när jag i själva verket saknar vissa tider med er. Varför ska jag ljuga för mig själv, ljuga för andra!?

Som alla vet praktiserar jag på hemtjänsten just nu.
Varje dag träffar jag människor som inte har vidare lång tid kvar att leva. Människor som inte vill att vi går när vi kommit dit för att de vill ha någon där. Människor som inte har någonting eller någon. Människor som uppskattar en så enkel sak som att få sin matlåda öppnad. Människor som inte kan gå upp ur sängen själva, gå på toaletten eller kamma sitt hår. De har ingenting, men de ger allt. Allt de kan! De ger ett leende då de inte kan tacka. Om de kan tacka så gör dem de tusen gånger om! De har inget med ger ALLT!

Vi har ALLT men ger inte ett jävla förbannat SKIT!
- Fan jag blir så jävla förbannad!

" Det kanske är meningen att man gråter sig till sömns för att sedan kunna le igen? "

Dessa små jävla skitproblem! Fy fan så less jag blir. Kan inte allt bara vara som det var innan? Jag önskar att jag aldrig fått veta om det där den kvällen den 19 Juni 2007! Önskar jag kunde vrida tillbaka tiden till den dagen och att jag aldrig tagit reda på sanningen. Utan att jag istället bara fortsatt vara så lycklig som jag var! Sen dagen kan jag inte lita på NÅGON! Och så fort jag börjar lita på någon tänker jag tillbaka på den sommarkvällen och mitt liv faller isär.

Tänk om det aldrig hade hänt, då hade allting vart bra!

Ibland saknar jag sig så jag blir dum i huvudet! Din sjuka jävla humor och dina jävla ryck, men också helt fantastiska generositet och omtänksamhet! Jag blir arg på mig själv när jag saknar någon som hatar mig så mycket! Har du rätt att göra det? Jag vet inte, jag vet fan ingenting!

Jag orkar inte fortsätta med denna jävla skit. Ska det bli rättegång nu igen? Jag orkar inte det. Jag kommer gå sönder! Jag vill inte att det ska fortsätta såhär. Jag vill inte ha några JÄVLA pengar, jag vill att det ska lösa sig och att vi alla blir lyckliga! Jag skiter i allt annat! Varför kan inte alla bara lösa det här?

Dem här JÄVLA orden har etsat sig fast i mitt huvud och de gör mig glad men får mig att saknar!
" Åh hon är så vacker... "

MEN tack vare oss har hon INGEN. Ingen kusin, farbror eller faster!
VARFÖR GJORDE VI SÅHÄR ALLIHOP!??!?!?!


Kommentarer
Postat av: natina

vilken fin låt, blir helt tårögd!



hoppas allt löser sej.

2008-09-29 @ 12:08:21
URL: http://natinaleonbardhi.blogg.se/
Postat av: marlene

jobbigt:( vet inte vad det handlar om men jag hoppas det löser sig till det bättre tillsist.

tack för att jag vann från det ena till det andra, har mejlat dig.

2008-09-29 @ 22:21:36
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: sofie

Håller med dig om vissa saker du skriver om faktiskt!

2008-10-01 @ 11:14:44
URL: http://goldendelicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0