Grymt Nöjd

Jag är så jävla nöjd med min nya bloggdesign! Jag har suttit och arbetat med den oavbrutet sen Freja somnade vid 19.00! Jag har svurit & vart glad om vartannat. Men nu är den äntligen klar och idag har jag verkligen inte gett mig förns jag vart 100% nöjd. Åh så skönt! Den är verkligen jag så det bara skriker om det!

Bilderna som finns i min header symboliserar innehållet i min blogg. Jag ska förklara vad jag menar:
Bild 1: Symboliserar Vänner, Lunchdejter, Party mm.
Bild 2: Symboliserar Skönhet, Mode & Shopping
Bild 3: Symboliserar Min underbara Freja & Familjelivet
Bild 4: Symboliserar Inredning, Design & Foto

Kände mig riktigt kreativ idag så det fick bli något ljust och modernt. Vitt & Rött är ju så superläckert tillsammans så det fick de bli. Skönt att ha kommit igår med designandet igen. Nu är det bara att börja skapa!

Ni kan se fram emot en utlottningsdesign i veckan!
Håll ögon & öron öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0