To Be Me! [Inledning]

Jag har bestämt mig för att skriva en berättelse i min blogg. Ska försöka uppdatera den varje dag. Den kan vara sann, den kan vara påhittad. Bara vissa av er vet om den är verklighetsbaserad! Det lär ni märka!


- Kom tillbaka din jävla *censur*, du ska lämna min son ifred. Fattar du vad jag säger till dig!

De var så mitt och min pojkväns förhållande slutade. En förbannad, ilsken svärfar som fullproppad med kortison och mitt under sin strålbhandling jagade mig ut ur deras hus. Jag var 17 år, jag var rebellisk och kunde vara ett jävla monster. Men samtidigt var jag bara en ung tjej, ensam och förtvivlad på jakt efter någon som ville ha mig för den jag var. Som ville se mig, älska mig och göra mig stabil. Men vart jag än vände mig mötte jag bara på killar som ville innanför mina trosor eller tjejer som ville sparka på mig när jag redan låg ner. Den dagen bestämde jag mig för att aldrig mer återvända till Helsingborg. Jag var så jävla trött på alla falska människor, all fejkad rikedom och bli antastad av min pojkväns halvsysters kille.

Mitt liv fortsatte i Stockholm. Återigen var jag tillbaka. Fullkladdad av billigt HM smink och alldeles för tajta linnen i nattklubbsvimlet. Dunkande musik och neonbokstäver som skrek party! Men jag kände mig lycklig igen! Jag var tillbaka i min fd pojkväns armar och kände en obehaglig men äkta trygghet. Någonstans inom mig växte känslorna för Helsingborgskillen mer och mer men jag förträngde det och somnade varje dag i min nuvarande pojkväns famn. Fredrik var fantastisk. Han var omtyckt av sina vänner, älskade att pimpla öl på hiphop ställen och var stamkund på ett av Stockholms sunkigaste förfest hak. Men jävlar vad jag älskade honom. Han var aldrig elak utan brydde sig förbannat mycket om mig. Dock var han jävligt snål och egentligen ganska ful. Men han fick mig att känna mig häftig! Han hade förlåtit för mig de han kallade mina snesteg i Helsingborg och var glad över att jag var hans igen.

Utan att överdriva pratade jag med Shawn varje dag. Vi hade fortsatt kontakt och jag älskade den breda dialekt han hade. Jag visste att jag aldrig skulle komma över honom! Än idag vet jag inte varför jag var så på och aldrig släppte honom? Mina känslor måste vart enormt starka. Eller ja, det var de ju! Shawn var galet förälskad i mig fortfarande och lovade mig evig lycka, presenter, blommor och fantastiskt sex. Vilken jävla idiot jag var som inte nappade då! Jag visste ju vilken kvalité den här snubben hade.

Men varje kväll somnade jag i Fredriks armar, med mina tankar på Shawn!
Vilket litet as jag var!



... to be continued!

Kommentarer
Postat av: sebbe

hoppas du klarar dig utan cigg

det är inte heltenkelt:D

2008-09-05 @ 19:44:04
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: Sandra

ursäkta att jag tjatar men vart tog min bloggdesign väger?????

2008-09-06 @ 19:30:25
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/
Postat av: tiindra

Hejsan! jag har skickat mail till dig ang en fråga om designen...

2008-09-09 @ 22:27:31
URL: http://tiindraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0