Världens Bästa Pojkvän!


Jag har världens mest generösa och omtänksamma pojkvän. Han sätter alltid alla andra i första hand och prioriterar sig själv allra sist. Det var väl framförallt därför jag ordnade en överraskningsfest till honom i somras. Men ibland känns det inte som om det var någonting i jämförelse med vad han gjort för mig. Jag kommer aldrig att kunna tacka honom för allt han gjort! Han ställer upp på mig och Freja och alla andra hela tiden och struntar i om han själv behöver vila eller bara vill ta det lugnt. Han är den mest osjälviska människa jag känner!

Han är nog betydligt mycket mer man än de flesta andra! Han gör så mycket som alla andra klagar på hos sina killar. Han hjälper till att städa, laga mat, tvätta etc utan att klaga! Vi är en familj och allting känns så "på riktigt" med honom. Ärligt och harmoniskt!

Han vet hur länge jag har längtat efter att kunna shoppa loss en alldeles ny sminkväska! Min hy som alltid var superfin har tack vara H&M´s makeup blivit katastrof! Men det har aldrig blitvit av att jag köpt något annat smink. Visst har det väl blivit någon maybeline mascara etc, men inte mycket. Så efter ett besök på vårdcentralen idag där jag fick med mig pencillin mot halsen & bihålorna tog han med mig till Make Up Store och så fick jag en massa fina produkter!

Jag har världens absolut underbaraste pojkvän!
Älskar dig Stoffe! ♥

Kommentarer
Postat av: Fru Frost

NICE!!!!! =0)

2008-10-16 @ 12:03:31
URL: http://frufrost.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallo, allt bra? :)

2008-10-17 @ 10:55:39
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Sanna

Guud vad gulligt :) Man blir så glad när man läser sådant, världen är inte helt kass ändå, tror säkert du är minst lika underbar du och förtjänade detta.



Till din blogg ska jag återkomma :) Kramar S

2008-10-23 @ 13:53:03
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0