Vill Ha!

Simsnörd som man är så kan man inte undgå att då och då kolla in deras website för den nyaste informationen. För ett tag sedan läste jag att år 2009 lanseras The Sims 3 med en mängd nya saker att göra. Massor av nya funktioner, möbler och sätt att skapa dina simar på. Vilken tur att jag inte alls vart sugen! Hmpf!

För någon vecka sedan var jag på Maxi med en kompis och såg att de sålde ut alla Sims 2 expansionspaket till en löjlig summa på 199 kr / st. Jag som alltid har velat ha alla! Har förvisso många utav dem, men inte alla. Men nu känns det ju jävligt dumt att lägga ner pengar på det när man kan spara till The Sims 3. Nej säger jag bara! Dem går ner i min töntiga

Men visst är de fula som säljer ut dem 200 kr billigare nu! Speciellt när det inte är många som vet om att det kommer en tredje utgåva! Nu längtar jag ju! Ge mig spelet nu!

Galna kontraster & så verklighetstroget!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du tänker inte skriva ut vem som vann designen eller?

Den skulle ju publiceras den 1/10!

2008-11-16 @ 01:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0