Telefonvärdinna?

Jag och Tette har hela dagen suttit och funderat på hur man på ett bra och enkelt sätt tjänar lite extra pengar. Efter en stunds googlande kom vi in på en blogg där en tjej som är telefonvärdinna skriver. Fruktansvärt rolig måste jag säga! Frågan är då om man tjänar tillräckligt mycket för att kunna stå ut med alla galenskaper man får höra! Skratt! Har tittat runt lite på familjeliv och kan efter det konstatera att mängder utav tjejer livnär sig på att prata telefonsex för upp till 8 kr / min!

Hm, man kan ju gå runt och plocka under tiden, tvätta, laga mat, sitta vid datorn eller titta på tv. Vilken humor att sitta och lyssna på tragiska män som inte har något bättre för sig än att ringa och prata snusk. Pinsamt! Jag som vanligtvis skrattar åt precis allt skulle förmodligen skratta mig igenom hela samtalen!

Men visst vore det en lönsam grej!
Ska vi prova Tette! Haha!



Besök Telefonvärdinnans Blogg Här!

Kommentarer
Postat av: telefonvärdinnan

Fan va nice att du länkar till min blogg =) Inte konstigt att jag har blivit så poppis. Tnx =) Kraam

2008-11-20 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0