Stoffe & Madde

Första gången vi träffades var jag 16 och han var 19 år. Jag vart kär i honom, men han vart det inte i mig. Andra gången vi träffades vad jag 17 och han 20 år. Han vart kär i mig, men inte jag i honom. Sedan tog det ett tag innan vi båda två insåg att vi faktiskt var menade för varandra. Vi har alltid kunnat prata om allt, alltid skrattat och alltid älskat varandra! Vi har bara vid olika tillfällen haft väldigt svårt att inse det! Men jag är så innerligt tacksam över att jag träffade dig Stoffe. Varje gång jag tittar på dig blir jag varm inombords. Du får det att pirra till i magen på mig dag efter dag. Även när jag är sur på dig vill jag inget hellre än att du ska ge mig en riktig hollywood-kyss. Du ger mig allt jag någonsin vill ha och engagerar dig så otroligt i det som du kanske inte alltid tycker är kul, bara för att du vet att jag tycker det! Du är en helt fantastisk sambo och en ännu bättre pappa! Åh, jag är så lycklig över att du är pappan till mitt barn!

Vi är alldeles för starka för att någonsin ge upp! Vi ger allt och reder ut de minsta för att få det till det bästa. Ingen kan sära på oss! Det är vi föralltid! Jag är så lyckligt lottad som har dig i mitt liv. Du är helt underbar älskling!

Du & Jag föralltid!



[ År 2005 - Webkameran används flitigt. Vi har precis blivit
tillsammans & bor i en etta i stan. Spenderar helgerna ute
på klubbar & har vilt sex! Tjoho! ]



[ År 2006 -
 Vi har precis flyttat för fjärde gången & fått veta 
att vi väntar barn. Efter att ha försökt i elva månader ska vi 
nu äntligen få bebis. Väldigt mysigt vill jag lova! ]



[ År 2007 -
Vi jobbar massor & shoppar bebissaker så det
står härliga till. Promenerar gärna hand i hand & myser
i soffan framför en härlig film. Jag är höggravid! Den 4 Juli
föds vår fantastiska tjej. 3410 gr & 49 cm lång! Vår Freja!]



[ År 2008 -
 Freja är blir 1 år & vi spenderar dagarna med
att jobba, vara föräldralediga, mysa & gosa med Freja. Vi
är världens lyckligaste & har världens vackraste dotter! ]

Kommentarer
Postat av: zandra

Så fina! :) Va brun du var :P

2008-11-17 @ 01:50:50
URL: http://zandrax.blogg.se/
Postat av: Josiee

nej va söta ni e:)

2008-11-17 @ 13:31:16
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: SARA - MISSCUPCAKE

vad gulligt !

2008-11-17 @ 17:50:37
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Visst ensamheten kommer ikapp än när man inte är van vid att sova själv. Allt är bara jätte fint allt knallar på precis som det ska., Ja gud ja Engla stromtrivs och hon är jätte omtyckt av dagmamma samt dem andra barnen (sådant märker man) så himla att se att ens barn trivs som om hon vore hemma

2008-11-17 @ 23:40:06
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0